راه حل مشکل بروز رسانی پایگاه داده های کسپرسکی

نصب و راه اندازی مسائل امنیتی کاری بسیار مهم است اما کار هر شخصی نیست. پس از نصب آنتی ویروس مهم ترین کار بروز رسانی می باشد. محصولات لابراتوار کسپرسکی بروز رسانی را به صورت خودکار انجام می دهد اما با این حال هم ممکن است برخی از مشکلات پدیدار شوند. بیایید راه حلهای اینگونه مشکلات را بررسی کنیم.

اگر پنجره سیستم امنیتی شما به رنگ قرمز در آمده است نشان دهنده این است که پایگاه داده ها مدتها بروز رسانی نداشته است و این یک هشدار جدی می باشد.

1_EN

اگر هم با مشکل مجوز برنامه روبرو هستید سعی کنید نرم افزار را به صورت دستی بروز رسانی کنید. برای انجام این کار در گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش با کلیک بر روی آیکون برنامه، بخش بروز رسانی را انتخاب کنید.

اگر این روش هم کار نکرد و پنجره به رنگ سبز در نیامد باید کارهای زیر را انجام دهید:

  1.  بررسی تاریخ سیستم: ممکن است رایانه شما در آینده در حال زندگی کردن باشد. تاریخهای اشتباه سیستم امنیتی را دچار اختلال می کند زیرا نمی تواند اطلاعات جدید را از پایگاه داده ها بروز رسانی کند اما به محض اینکه تاریخ سیستم خود را درست کنید این مشکل حل خواهد شد.
  2.  سرور پروکسی خود را تنظیم کنید. برای انجام این کار پنجره تنظیمات برنامه را کلیک و باز کرده و به مسیر Additional>Network Setting>Proxy Server Setting بروید.3_EN
  3. در تنظیم پروکسی مقادیر مرورگر را بر روی پیش فرض قرار دهید. این تنظیمات را بر روی مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، گوگل کروم و فایرفاکس هم می توانید انجام دهید.
  4. لینکهای این مقاله برای بررسی در سیستم سرور بروز رسانی در لابراتوار کسپرسکی قابل دسترسی است. اگر نتوانستید به این لینکها دسترسی پیدا کنید ممکن است با یک ویروس مواجه شده باشید و این ویروس می تواند از اتصال شما با سرور لابراتوار کسپرسکی جلوگیری کرده باشد. زمانیکه با این مشکل مواجه شدید باید Kaspersky Virus Removal را دانلود و بر روی سیستم خود فعال کنید.
  5.  اگر از یک لپ تاپ استفاده می کنید برای استفاده راحت تر از برنامه امنیتی بخش صرفه جویی در انرژی را فعال کنید. برای این کار به این مسیر Setting > Performance بروید. تنظیم صرفه جویی در انرژی (غیر فعال کردن وظایف برنامه ریزی شده برای کار باتری) در این بخش بررسی شده است. سپس آنتی ویروس خود را بروز رسانی کنید.4_EN
  6.  بخش تنظیمات را باز کرده و قسمت دسترسی را بررسی کنید. برای این کار به مسیر Setting > Additional > Update Setting > User Account Setting بروید. در این قسمت هم باید بخش حساب کاربری مدیر را انتخاب کنید.

5_EN

اگر با مشکلات این چنینی روبرو شدید لطفا اطلاعات پایگاه داده ما را مطالعه کرده و برای گرفتن پشتیبانی بیشتر از طریق ایمیل با بخش پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *